4 veckors kostupplägg

0kommentarer

Under min kick-start-månad har jag varit sjukt diciplinerad när det gäller planering. Just planering är A och O för att få det att fungera, i alla fall för mig. Varje söndag har jag gjort upp ett schema för kommande vecka med vad det är för mat som gäller samt när på dagen jag behöver träna för att gå ihop familjepusslet. Självklart har schemat inte följts till punkt och pricka, det har dykt upp oförutsedda saker i princip varje dag... :)
 
MEN, schemat har varit en trygghet att luta sig tillbaka mot för att lätt komma tillbaka i rätt spår igen. Det har också varit värdefullt för mig att t ex veta att på torsdag MÅSTE jag träna på morgonen om jag ska få ihop det. Självklart påverkar det även träningstiden på onsdagen och i viss mån även tisdagen. Jag vill inte köra ett kvällspass på onsdagen och vakna helt slut i kroppen på torsdagmorgon för att tvingas köra ett nytt pass då.
 
Här är alla mina fyra veckors scheman, kanske kan vara en liten hjälp och ge lite inspiration till andra som kör FitnessFighten eller Kick-start. Håll tillgodo! :)
 
 
 
 
kostdagbok, planering, schema,

Kommentera

Publiceras ej