Kick-start dag 24/30

0kommentarer

Idag har varit en hungrig dag. Redan innan första mellanmålet började hungern sätta in, första dagen faktiskt som magen kurrat i princip konstant. Kan i och för sig bero på att jag åt lite mindre än jag skulle igår, samtidigt som jag fick till ett riktigt tungt och bra pass på gymmet...

Men men, bortsett från några lakritsbitar har det varit en bra kostdag.
Frukost: Fil blandat med kesella och müsli
Mellanmål 1: En skiva rågbröd med keso och kalkon + en latte
Lunch: Kokt torsk med potatis, morötter, ärtor och kesella-chilisås
Mellanmål 2: Keso med hallon, en kopp te
Middag: Köttfärsbiffar, klyftpotatis, sallad (skulle egentligen vara sås på yoghurt, kesella och tacosås till, men jag var så hungrig så jag åt innan tacosåsen hann komma hem från affären...)
Kvällsmål: En kopp te + keso, apelsin och kanel.
No-no: 28g ensamma Haribo-lakritsar som låg kvar och retade mig i sin gigantiska burk...

Dagens Fustra-träning uteblev, men jag fick ju en 60 min-promenad till
lunchen och kör ett 10 min-plankpass innan sägen.

 

Dagens lunch: Kokt torsk med potatis, morötter, ärtor och kesella-chilisås

dagens träning, kostdagbok,

Kommentera

Publiceras ej