Kick-start dag 25/30

0kommentarer

Idag har varit en hektisk dag. Tanken var att jag skulle köra ett morgonpass men dottern sov till 6.40, så det blev inget med det. Efter dagislämningen bar det av till Frölunda Torg för att köpa en present till jobbets julfest ikväll. Snabbt och effektivt!!

Väl hemma körde jag ett 35-minuterspass med dottern hejandes i gåstolen framför mig. Snabb lunch följt av dusch innan det var dags att hämta på dagis igen.

Vid 17-tiden åkte jag in till jobbet och årets julfest; otroligt fint och gott julbord på Wasa Allé. Hade bestämt mig för att strunta i mat-planen och äta det jag ville. Det slutade med en hel del sill (I love!!), lite lax, försumbart kallskuret och varm mat, lite ost och löjligt lite dessert. Lite glögg, två öl och en snaps slank dock ner. Klart godkänt. Hade med all sannolikhet ätit betydligt mer av det godaste om jag inte varit mitt uppe i kick-starten. :)

Totalt idag
Frukost: lättfil, kesella, kanel och müsli
Mellanmål 1: en skiva rågbröd, keso, kalkon och latte
Lunch: köttfärsbiff, klyftpotatis, kesella- tacosås
Mellanmål 2: keso, banan, vindruvor
Middag: julbord!!

Träning: 35 min fustra-träning hemma

Ocean julöl, ett smaskigt julbord och en tallrik med lite ostar.

 

Kommentera

Publiceras ej