Kick-start dag 30/30

0kommentarer

Idag är då sista dagen och hur har den varit? Jo, själva dagen har varit kanon! Började med en långpromenad på förmiddagen efter dagislämning, fick köpt en ny dörrbroms på K-rauta eftersom vår blåst sönder och monterade den på dörren, tog julkort på barnen (vilket är stört omöjligt att få båda nöjda och glada på samma kort!) samt redigerade det enda som blev bra och sen lagade jag middag.
 
Matdagen har varit inom ramarna, däremot var träningen idag allt annat än motiverande. Tog mig dagen till ära till gymmet och tänkte avsluta kick-start-perioden med ett tufft och hårt pass. Men väl framme hade jag tappat all träningslust. Det gjorde ont i knä och höfter när jag började springa så jag kom av mig redan där kan man säga. Promenad i kraftigt motlut blev det istället. Vid första styrkecirkeln var det också urtrist. Inget go alls! Lamkörde och hade svårt att fokusera. Struntade i andra cardio-passet och körde bara klart styrkan för att sen åka hem igen, ganska missnöjd. Men men, det var en sådan dag idag och jag tror jag behöver några vilodagar utan skuldkänslor för att ladda om lite...
 
Frukost: Havregrynsgröt, kanel, äppelmos och lättmjölk
Mellanmål 1: Keso mellanmål hasselnötter
Lunch: Pytt på fläskfilé, morötter, palsternacka, zucchini, champinjoner och lök + stekt ägg och feta/kesella/yoghurtdressing
Mellanmål 2: 2 ägg och en latte
Middag: Ugnsstekt kycklingfilé, mango/tomat-salsa, fullkornsbulgur med spenat
Övrigt: Keso + banan, en kopp te
 
Träning: 1 tim 25 min promenad, 35 min ganska kasst styrkepass
 
Imorgon är det vägning, mätning och fotografering. Spännande! :)
dagens träning, kostdagbok, motivation,

Kommentera

Publiceras ej