Resultat kick-start 2012

2kommentarer

Då var dagen för vägning, mätning och fotografering här. Det har varit en bra månad och jag ser enbart tillbaka på dessa 30 dagar som något positivt.
 
Följande har jag åstadkommit:
- tränat 5-6 gånger/vecka, det mesta komprimerade hemmapass á 35 min men ändå
- skärpt till kosten rejält, visst några snedsteg har det blivit men helt klart överkomliga sådana och det har varit nya tag direkt efter
- blivit en jäkel på att planera och prioritera (främst träning och matlagning)
 
 
Resultat:
Vikt: - 2,7kg
Midja: - 4cm
Arm: - 1cm
Lår: - 2cm
Rumpa: - 4cm
Knä: - 2cm
 
Är klart nöjd och fortsätter kämpa på, men med lite modifierat upplägg.
 
före efter,

2 kommentarer

Sanna

12 Dec 2012 19:04

Skitbra ju!

Hur går du vidare?

Svar: Ja, jag ska lägga upp en plan imorgon tänkte jag. Idag har jag tagit det lugnt och bara tagit en promenad... :)
superform.blogg.se

Sanna

19 Dec 2012 19:55

Sv: Vad glad jag blev av den kommentar. Vill inget hellre än att inspirera och visa att det går att förändra sitt liv!!
Ser ju att du redan kommit en bit på vägen. Detta fixar du... :)
Hoppas du tittar in i min blogg igen.

Svar: Det gör jag absolut, den vad väldigt inspirerande! :)
superform.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej