Tomteverkstad

1kommentarer

Det blev en tredje vilodag på raken. Inte helt enligt plan, men med en sjuk son blev det svårt att få till någon träning idag. Och med ändrade planer imorgon var jag tvungen att åka och hämta ut julkort på FujiFilm på kvällens avsatta träningstid för att vi ska hinna få iväg dem senast på söndag... Puh, decemberstress... Och jag som var så nöjd med att ha inhandlat samtliga julklappar innan decembers början och såg fram emot en lugn julmånad.
 
Ikväll har det varit tomteverkstad här hemma. Alla julklappar har slagits in och har fått etiketter. Det är bara rimmen som ska på också. Och skrivas... Det är ju så mycket enklare (och roligare!) på lagom lulliga glögg-kvällar, men det passar ju inte riktigt in i min livsstil i år. Dags att bli nyktert kreativ med andra ord, haha! :)
 
 
Imorgon blir det en snabb tur ner till svärföräldrarna på förmiddagen och förhoppningsvis ett ännu snabbare besök på MQ på vägen hem. De har ju 20% på hela sortimentet t o m söndag och min belöning efter genomförd Kick-start var en outfit, så det kunde ju vara bra att passa på nu. Behöver nog något nytt att ha på mig på jul...
 
På eftermiddag/kväll ska vi bjuda vänner på middag. Hoppas tidsschemat klaffar så att jag hinner med ett träningspass tidig eftermiddag. Hade kännts extra gött eftersom jag vet vad vi ska käka på kvällan, haha... :)
 

1 kommentarer

Sanna

15 Dec 2012 09:07

Åh så fina paket!

Kommentera

Publiceras ej