Veckoplanering v 50

0kommentarer

Så här ser veckans plan ut. 5 dagars träning är inplanerade, förhoppningsvis får jag till alla. Det hade kännts bra inför julen. Jag fick lite beslutsångest för vad jag skulle träna nu när jag kan välja fritt. Behövde en paus från Fustra kände och började bläddra i mina gamla Fitness Magazine-tidningar för träningsprogram. Åhhh, det fanns ju hur mycket som helst!! Och Sanna hade ett upplägg som verkar grymt, men det kräver ett gym vilket jag inte riktigt vet om jag fixar just nu... Svårt att välja och det blev därför MammaFitness basprogram, i kombination med Poworkouts "17 min hela kroppen". De är väl inkörda, jag kan övningarna och får kontakt med musklerna. Jag sparar FitnessMagazine-programmen och Sannas triset till 2013!
 
Kan verkligen rekommendera Poworkouts träningsprogram. Har deras Trim&Tone- och 17 min hela kroppen-appar och gillar dem skarpt. Enkla, effektiva övrningar (utmärkta för hemmaträning) och man kan göra det hur jobbigt man vill. Gillar man även deras Facebook-sida kan man ta del av bra tips, utmaningar och träningsupplägg. Toppen tycker jag!
 
Veckans "kom-i-håg":
- dricka mycket vatten
- fullt fokus i varje träningsövning
 
kostdagbok, mammafitness, poworkout, schema,

Kommentera

Publiceras ej