Uppföljning mars mål

3kommentarer

Suck... Ja, det är ju bara att sammanfatta. Kort och koncist...
 
Uppföljning mars mål
- träna 3-4 dagar i veckan; helkroppspass - Nope, sjukstugan har innebärigt ungefär 0 pass/vecka
- promenera minst 45min/dag (vad hände med barnvagnspromenaderna som man gick varenda dag i början?!) - Inte det heller
- plankträning 5min varje kväll alt i anslutning till helkroppspasset - Nope
- ingen glass, godis eller fika - Jojomensan
- logga maten i Shape-up samt föra kostdagbok på bloggen - i 3 dagar, sen tyckte jag det tog för mycket tid
- minska 2,8kg - det ska gå! - Nej, inte det heller...

Fail på varende punkt - stärkande! :(
uppföljning,

3 kommentarer

Sanna Lindskog

07 Apr 2013 12:31

Äsch, why look back in anger! Bättre att blicka framåt, och vet du; är du inte motiverad just nu så ta några veckor för att bli motiverad. Finns ingen mening med att dra igång med något projekt du inte är egentligt pigg på. Så tror jag :)

Svar: Så sant Sanna! :)Och det är faktiskt precis så jag tänker. Lämnar det helt enkelt bakom mig, går ju ändå inte att göra någonting åt nu...
superform.blogg.se

Anonym

07 Apr 2013 15:45

Jag tycker du är grym oavsett!! Kämpa på & ta dagen som den kommer, det är inte lätt med två små barn som blir sjuka. Kram

Svar: <3
superform.blogg.se

Anonym

07 Apr 2013 15:45

Kram från Elin ;)

Kommentera

Publiceras ej