Mööööör i kroppen!

0kommentarer

Sådär ja! Nu var man laddad igen! Introkursen i Kettlebells via Tenacity var kanon, precis vad jag behövde. Så mör i hela kroppen och det blir soffläge med benen högt resten av kvällen - underbar känsla!
 
Och visst blev jag såld! Har varit ganska tveksam till just Kettlebells innan eftersom det kräver så mycket teknik för att inte skada sig. Jag är livrädd för att göra tekniska fel och skada mig.... :) Vi gick igenom 3 lyft; marklyft, swing och goblet squat. Och tränade, och tränade, och tränade tills de satt perfekt. 
 
Så nu har jag klickat hem en sån här kompis från Gymkompaniet. Ville ju ha en orange, men varje vikt har ju sin färg och nu är det faktiskt så att jag är så himla stark, haha... En grön (20kg) fick det bli istället... Jaja, den kommer ändå stå i förrådet under trappan när den inte svingas så det får väl gå. 
 
 
dagens träning, kettlebells,

Kommentera

Publiceras ej