Veckoplanering v 8

0kommentarer

Laddade batterier inför nästa vecka. Helgen spenderas hos vänner på annan ort och blir så klart svår att kontrollera. Men mat- och träningsplan finns för resten av veckan. Nu ska jag bara försöka se till att hålla den också... :)
 
Det är fem veckor till ett 60-årsfirande, sex veckor till dotterns ettårsdag och nio och en halv vecka till vi åker iväg på solsemester. Nog tusan känner jag flåset i nacken! Det finns inga undanflykter, bara att köra järnet! JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!
 
Kettlebells-övningarna känns bra (och mycket!). Både anfådd och trött i kroppen efter enbart 15min - I like!! För att komplettera det köra jag tre komprimerade Fustra-pass.
 
Veckans träning
Mån: Fustra-pass (ca 30 min)
Tis: Kettlebellscirklar (ca 20min)
Ons: Fustra-pass (ca 30 min)
Tors: Kettlebellscirklar (ca 20min)
Fre: Fustra-pass (ca 30 min)
Lör: VILA
Sön: VILA (ev kettlebellscirklar, beroende på när vi kommer hem)
 
Utöver detta är veckans Facebook-utmaning 100st benböj samt ett magprogram varje kväll. Benböjen är jag jäkligt taggad på, men magprogrammet kändes lite i maffigaste laget för att vara realistiskt att få till varje kväll (många övningar = tidskrävande?). Vi får se hur det går.
 
Veckans planering
(klicka för större)
 
ben, fustra, kettlebells, kostdagbok, planering, schema, upplägg,

Kommentera

Publiceras ej