Veckoplanering v 9

0kommentarer

Nu blir det full ös! Veckan bjuder inte på något speceillt som kan sätta käppar i hjulet, så det är bara att köra! Äntligen känner jag mig lite taggad också. Det blir mat enligt min FitnessFight i nov/dec, de fyra veckoschemana kommer att återanvändas. (Vad glad jag är nu att jag faktiskt var så diciplinerad och skrev ner veckoplaner redan då!) Vissa justeringar beroende på hur veckorna ser ut (eller såg ut då) kommer självklart att ske.
 
4-veckorsschema:
 
 
(klicka för större)
 
Träningen däremot känner jag mig inte helt taggad på att köra varje dag. Sanna hade ett superbt upplägg som jag kopierar rakt av; 3 pass styrketräning (tresplit) och 1-2 pass kondition.
 
Veckans planerade pass:
Mån: Ben
Tis: Kondition - kettlebells
Ons: Armar/rygg
Tors: Vila
Fre: Axlar/bröst/mage
Lör: Kondition - kettlebells
Sön: Vila
 
 
WoS, fustra, månadens upplägg, planering, schema,

Kommentera

Publiceras ej