Veckoplanering v6

1kommentarer

En intensiv helg är till ända, med både bra och dåliga medvetna val... Jag lämnar det hur som helst bakom mig och kastar mig in i vecka 6.
 
Här kommer veckans planering.
(klicka för större)
 
Jag fortsätter med mitt TRX-pass mån, ons och fre samt kompletterar med rask promenad övriga dagar. På söndag ska jag förhoppningsvis på en introkurs i Kettlebells, ska bli riktigt skoj!!
 
Matmässigt har jag nu fått lite ny inspiration. Mina föräldrar som vi hälsade på i helgen har börjat med en lite "slankare linje" som de kallade det och mamma hade en MåBra Mat-tidning som hade massor av goda recept. Lite småjusteringar i kolhydrat och protien-delarna så blir de kanon även till den här familjen!
 
Veckans fokus:
- Full fokus! :)
 
Inga andra utmaningar, tillägg eller liknande. Hålla mig till planen bara. Clean and simple!

1 kommentarer

Åsa

05 Feb 2013 09:27

Alltså din veckoplanering! Den är så bra och så ambitiös! Där ligger jag i lä. Men inspireras gör jag! Vad mycket god middag ni äter, vart hämtar du recepten?

Svar: Det är ett måste för att jag ska få ihop det... :) Ett slags facit att snabbt hitta tillbaka till när jag börjar spåra ur! Vi veckohandlar så man kan aldrig skylla på att det inte fanns saker hemma eller man inte vet vad man ska äta...Jag har haft en lite inspirationsdipp just på receptfronten på sistone, men till denna vecka kommer de flest recepten från specialtidningen MåBra Mat.
superform.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej