Dagens styrkepass

0kommentarer

Det blev lite antiklimax med mitt styrkepass idag. Var taggad till tusen och har bestämt mig för att dela upp kroppen på ben, armar/rygg, axlar/bröst/mage. Idag var det således dags för benpass.
 
Dagens (planerade) pass:
- Enbensböj
- Bred benböj
- Skridskosteg
- Djupa utfallssteg
- Knälyft i komb med utfall bakåt
- Benböj åt sidan
3x15 på samtliga.
 
 
MEN, redan efter enbensböjen protesterade mitt högerknä. Får sådan där ilande smärta varje gång jag böjer benet och då kändes det inte så kul att fortsätta med resten. Kom helt av mig och det blev inte mer... Hm... Kanske inte så lyckat. Får se hur cardion känns imorgon, annars blir det att tänka om lite på träningsupplägget tror jag.
 
Nu sitter jag med min första proteinshake (som om det behövdes efter dagens pass!?!), men jag var ju tvungen att smaka. Tjena vad sött! Och trögflytande... Lite mer vatten nästa gång och bara till att svepa. Man vänjer sig säkert! :)
 
 
 
ben, dagens träning, proteinpulver, skada, styrka, styrketräning, träningspass,

Kommentera

Publiceras ej