Formcheck v12

1kommentarer

Det har ju som bekant varit några ganska dåliga och omotiverade sista veckor. Det visade sig till sist på vågen. Surt, så klart. Men samtidigt ganska skönt. Det får mig att vakna till lite och hjälper till att komma tillbaka på banan! Jag började mina 100 dagar utan socker igår, och nu efter två exemplariska dagar känner jag mig sjukt nöjd. ;)
 
Sista veckan visar +0,4kg, vilket gör januarimålet i princip omöjligt att nå (ska ner 1,8kg på en vecka). Måtten är dock desamma som för två veckor sedan, bortsett från låren som till och med minskat med 2cm.
 
 
 
Träningen föll bort idag. Börjar känna lite i halsen och har även ont i kroppen, så jag är lite orolig att det är någon förkylning på gång. Tar det lugnt i helgen på motionsfronten i hopp om att kunna träna som vanligt nästa vecka.
 
Imorgon är det stor fest här hemma. Även om det är vi själva som fixar maten är det fler inblandade som inte kör riktigt samma kostupplägg som jag. Lördag är lördag och det är bara att göra det bästa av situationen. Bl a kommer det bli både välkomstdrink och olika vin till rätterna...
 
Det står för övrigt en gigantisk 1,5kg-påse godis i skafferiet just för tillfället av den anledningen, men nej nej - inget provsmak där inte. Och jag känner mig sjukt stolt för att jag inte ens har varit där och kikat! Maken föreslog semla till fredagsfika idag som jag också ståndaktigt tackade nej till. Får nog summera dagen som rätt bra ändå! :)
formcheck, före efter,

1 kommentarer

Sanna

25 Jan 2013 20:07

SKITBRA! Jag hejar på dig ska du veta :)

Svar: Tack, Sanna! :)Det sporrar mig lite extra!
superform.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej