Nära-döden-upplevelse...

0kommentarer

... precis så kändes det efter dagens träningspass. Har haft ont i halsen i veckan och det har därför inte blivit något av de inplanerade passen, vilket så klart suger. Kom ut på en lång promenad en kväll, men eftersom maken tentapluggar har jag bara tid efter barnens läggning och då är det mörkt och kusligt ute. Kände mig mest lite smårädd hela tiden när jag gick...
 
Har laddat ner Nike Training-appen till telefonen och körde idag ett av passen där. Optimist som jag är (och en ganska grov missbedömning av formen efter 2,5 veckas vila från ordentliga träningspass) tyckte jag att ett styrke-pass på nivån Advanced kunde passa (närmare bestämt "Gladiator"). Jag menar hur jobbigt kan ett träningspass i en app vara, och jag tränade ju på rätt bra innan jul. Jo men visst! Pissjobbigt, verkligen! Inte en chans att jag orkade med fullt ut, fick justera övningarna allt eftersom orken tröt. Och det var både spagettiben och -armar när det ÄNTLIGEN var över 45 min senare... Men, absolut en app att rekommendera, för en ordentlig genomkörare var det allt! Och jag lär ha träningsverk imorgon, tror det blir en vilodag då... :)
 
dagens träning, nike,

Kommentera

Publiceras ej