Nytt år - nya möjligheter!

0kommentarer

Äntligen hemma!! Åh, vad skönt det var att komma in genom dörren! Det har varit en härlig tid med familjerna, men lite väl länge hemifrån. Totalt blev det 11 dagar och det låter kanske inte så mycket, men är man van att sköta sig själv blir det lätt att man går ovanpå varandra när man bor i gästsäng och med alla tillhörigheter i resväska.
 
Nu är det nytt år och nya möjligheter! Ska sätta mig ner och göra både en övergripande plan för januaris mål samt en kost-/motionsplan för årets första vecka. Det ska bli såå skönt att komma tillbaka till rutinerna igen!
 
Tiden hemmifrån kan sammanfattas ganska kort; det började bra, men gick utför på slutet. :) Jag behöll fokus första 5 dagarna med några raska promenader, ett pankpass och ett ordentligt träningspass. Sen blev det middag på middag, fika på fika, vin, öl, lite fler middagar, chips (som jag inte ens är så förtjust i annars), choklad och godis och glass. Och lite fika till... Puh... Nu känner jag mig svullen om något, och byxorna sitter tight!
 
Men om man ska hitta något positivt i det hela, vågen (70,7) visade ändå -0,2kg sedan 21/12. Även om jag inte nådde mitt decembermål (70kg) så har jag i alla fall inte gått upp något under jul- och nyårshelgen...

Kommentera

Publiceras ej