Tråkväder

0kommentarer

 
Ja, alltså det här med morgonpromenader denna vecka... Hm... Igår morse bjöd barnen på sovmorgon till 7.15 och eftersom jag erkänner att jag är morgontrött för tillfället fanns det inte på kartan att vakna av någon väckarklocka innan dess. Maken skulle iväg 7.30 - så det blev inget med någon morgonmotion kan man säga. Hade planer på att kompensera för det med en promenad senare på dagen men det var verkligen snorhalt på marken igår. Snöblandat regn och kalla väg-/cykelbanor är ingen bra kombo!
 
Imorse väcktes jag 5.45, vilket tidsmässigt egentligen var perfekt tid för att ta mig ut och gå och hinna hem innan mannen for iväg och sonen skulle till dagis. Men det envist smattrandet på rutan gjorde att jag kröp ner i sängen igen och somnade om (som tur är somnar dottern också om efter tidig morgonvälling). Men idag blev det i alla fall en rask promenad fram och tillbaka till BVC, totalt 50min.
 
Ser fram emot TRX-passet imorgon igen. Har lagt in det i Gymboss nu och ska memorera övningarna så det flyter på bättre. Sen blir det en mysdag på stan med maken som är ledig. Har en rabattkupong på MQ som jag tänkte använda innan den går ut. Fler och fler kläder börjar bli lite väl lösa i passformen, så det kan vara kul med något litet tillskott till garderoben.
dagens träning, motivation, promenad, regn, väder,

Kommentera

Publiceras ej