TRX-pass

1kommentarer

Så här såg dagens TRX-pass ut (klicka i bilden för att se större). Hittade det i en gammal Fitness-tidning från förra året. Här kan man se en film med alla övningar och här laddar man ner Spotify-listan. Lite annorlunda koncept när passet är uppbyggt efter en låtlista.
 
Jag ska vara ärlig, det är krångligt att hänga med på när man ska byta övning första gången. Eftersom jag kör Spotify via tvn använde jag tidtagaruret i min telefon för att hålla koll på tiden, men till nästa gång ska jag lägga in intervallerna i Gymboss så jag slipper slänga ett öga på klockan hela tiden.
 
Passet i sig gillar jag och det är nog bra att jag bestämt mig för att köra det i 2 veckor så jag kommer in i det. Visst var det lite svettigt idag, men med tanke på att jag inte kunde upplägget utantill kan jag väl inte kalla dagens pass som supereffektivt direkt. Precis lagom för min lite lätt "förkylning-på-gång?"-kropp. :)
 
TRX, ben, core, dagens träning, redskap, styrka, träningspass, överkropp,

1 kommentarer

Åsa

29 Jan 2013 10:07

Hejsan! Hittade till din blogg igår och läst igenom nästan från start. Inspirerande och fin blogg! Vi har lite lustigt nog många likheter: 2 barn (mitt sista föddes 2 juni). Jag har Olga som PT (började magcoahning 3 sep och sen fortsatt med PT online). Från bilderna att döma påminner våra kroppar mycket om varandra och jag känner igen mig i dina tankar och funderingar. Har sedan 6 augusti gått ner från 85 kg till 74 kg där jag nu ligger och kämpar :) Mitt mål är 65 kg tills min dotter fyller 1 år. Alltid roligt att känna man inte är ensam i sin satsning och få lite input från andra! Ett stort lycka till, jag kommer kika in här ofta! /Åsa

Kommentera

Publiceras ej