Universeum och dagens träning

0kommentarer

Sista dagen på jullovet för sonen och det blev ett besök på Universeum med bästa kompisen inkl mamma och lillebror. Inte sådär jätteovanligt i och för sig, vi har hållt till där var och varannan dagisledig måndag hela hösten!

Vi var helt färdiga när vi kom hem, jag och barnen... Direktplacering i köket för att göra middag och sen läggdags för barnen.

Hade ingen träning inbokad idag, men kände mig inte så mör i kroppen från gårdagens pass som jag befarat så det blev ett skutt från nattning direkt i träningskläderna och ett cardio-pass. Idag testade jag Casalls T.O.D-app, men på en för mig lite mer human nivå ("Strech it out"). Jättejobbigt det med, men på ett gött sätt!

Så nu blir det sängen med ett nöjt leende på läpparna. :)

 

Kommentera

Publiceras ej