Veckoplanering v4

0kommentarer

Åh, vad det är dåligt med matinspiration för tillfället! Hittar ingenting alls jag är sugen på. Och dessutom är sonen lite kinkig med maten för tillfället så det blir till att gå tillbaka till barnvänlig mat och göra de så träningsanpassade som möjligt för egen del.
 
Veckan som kommer innebär bl a ett heldags-möte på annan ort för min del samt en middagsbjudning. I övrigt är det mycket hemmaplan som gäller vilket underlättar för både mat och träning. Fortsätter med samma träningsupplägg som förra veckan (3xstyrka och 2xcardio) men funderar på att dela upp kroppen på olika styrkedagar. Framför allt känner knäna sig trötta då benen får jobba ordentligt på alla veckans pass.
 
Veckans fokus:
- Dela upp kroppen på olika styrkedagar och köra HÅRT dessa dagar
- Prioritera min sömn framför allt annat jag ägnar mig åt på kvällarna, i säng senast 22 varje kväll!
- Droppa sötsuget - 5 dagars total sockerförbud
 
Veckans planering ser ut såhär:
(klicka för större)
 
 

Kommentera

Publiceras ej