Formcheck v 17

1kommentarer

Känner mig lite sämre igen, halsontet är tillbaka med besked. Hoppar därför träningen idag. Solen lyser och det verkar var underbart väder. Hoppas verkligen att jag får komma ut en liten sväng idag. Beror lite på hur kräkandet här hemma fortskrider. Inte sugen på att ha en nerkräkt vagn när man är som längst bort hemifrån!
 
Veckan som gått (sedan måndag) har varit riktigt bra. Jag känner mig laddad och motiverad, har inget problem med att stå emot suget (som för övrig knappt har infunnit sig). Bortsett från onsdagens firande har det varit en prickfri vecka. :)
 
Gjorde ett litet test igår och kollade igenom min garderob, provade alla sommarkläder jag hade för ett och ett halvt år sedan när jag var i bröllopsform. Guess what?! Alltihop passade! :) Så även om vågen visar två kilo mer nu är då, är måtten uppenbarligen de samma. Tjohoo!
 
 
 
formcheck,

1 kommentarer

Sanna

08 Mar 2013 15:16

Du som tränar en del borde kanske liksom jag sluta tänka vikt och fokusera på hur det känns och ser ut? Läs mitt senaste inlägg för lite dravel om detta :D
Fan va gytt o få tillbaka massa kläder!

Svar: Så sant så sant, Sanna! :)Men det är förbannat svårt att släppa den där jäkla vågen... Gick in och kikade på länken, men vette tusan om det hjälpte mig speciellt mycket. Kunde inte hitta någon bild som matchade mina kriterier, hahahaha! :)
superform.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej