Formcheck v 18

0kommentarer

Fredag igen, veckorna går alldeles för snabbt! Det har blivit så mycket ljusare nu. Märker det framför allt på morgonen när sonen kommer in vid 6.30, ställer sig bredvid sängen och säger "vakna, det är morron nu!". Eftersom det är ljust ute går det inte att lura honom att det fortfarande är natt och vi ska sova lite till... :)
 
Sjukstugan fortsätter här hemma, vi har nu gått in i tredje veckan. Det är SÅÅÅ segt! Det snurrar bara runt i familjen dessutom. Bortsett från magsjukan i helgen har jag helt klart klarat mig bäst. Men även om jag inte varit  superkass är jag inte i direkt toppform dirket. Lagom sliten efter på tok för lite sömn, allt för många nätter i sträck. Nästa lördag är barnvakt fixad - längtar, längtar efter en hel natts sömn! Bara att hålla ut till dess.
 
Låg profil vad gäller träningen men ett omtag av kosten har gett resultat på vågen! Jag väljer att inte tro att det är förlorad muskelmassa! :)
 
Happy Friday everyone!
 
formcheck,

Kommentera

Publiceras ej