Make it happen - Mars #3

1kommentarer

Dagen började med ett kettlebell-pass för hela kroppen, följt av ett underbart mellanmål. Alltså, mellanmålet efter träning är det absolut bästa! Tätt följt av frukost... I love my kanelkryddade havregrynsgröt med äppelmos! :)
 
Dagens pass - One minute:
ca 4min uppvärmning
10 svingar, 15 marklyft, vila resterade tid av 1 min
10 svingar, 14 marklyft, vila resterade tid av 1 min
10 svingar, 13 marklyft, vila resterade tid av 1 min
... ända ner till 10 svingar, 1 marklyft
 
Total tid: ca 19 min
 
Idag är ett litet snesteg från planen... Maken har fått jobb, jippi!!! Han blir färdig till sommaren och har redan nu klart var han ska börja jobba sen. Så himla skönt! Detta var vi ju tvugna att fira lite grann, men jag trycker ändå vi gjorde det med måtta. Hämtmat i form av röd curry-kyckling, minimalt med ris, en halv Singah. Jag hade blivit utvald av Smartson som testpilot för Kockens 70% chokladmousse, så den passar vi också på att testa. Men det kunde mycket väl blivit både det ena och det andra, så jag känner mig nöjd ändå. :)
 
Dagens matintag
Frukost: Havregrynsgröt, äppelmos, lättmjölk, ett glas vatten
Mellanmål: 1 wasa husman m 2 ägg, en (hemma)-latte
Lunch: Köttfärsbiffar, basilikasås, ca 40g potatis, sallad, vatten
Mellanmål: 100g minikeso, 30g banan
Middag: Thai-mat, en halv Singah, mörk chokladmousse
 
Antal glas vatten (35ml): 9
 
kettlebells, kostdagbok,

1 kommentarer

Sanna

07 Mar 2013 07:46

Tror det är dags för mig att kopiera nåt av dina kettlebellspass! Körde lite för några år sen o kom ihåg det som superkul :)

Grattis till maken! Vad ska han jobba med?
Jag väntar på att min sambo ska få förlängt på sitt jobb....

Kommentera

Publiceras ej