Make it happen - Mars #5-7

0kommentarer

Ja, det här med att skriva matdagbok varje dag verkar ju redan innebära problem! Men den här helgen har jag faktiskt en någorlunda ursäkt. Det har varken funnits bloggtid eller träningstid... För att sammanfatta; tentaplugg, superhängig dotter och.... TADAAA.... jag drabbad av magsjuka...
 
Magsjuka är verkligen det värsta av det värsta! Så här i efterhand när det har gått över tänker jag tillbaka på det som att "det är väl inte så farligt". Men när man ligger där med huvudet i toastolen är det tusan en nära-döden-upplevelse. Är SÅÅÅÅ tacksam för att jag inte mådde illa under någon av mina graviditeter! Nu är jag i alla fall på benen igen, men får väl avvakta någon dag innan jag sätter igång med träningen igen. :(
 
 
kostdagbok, sjuk,

Kommentera

Publiceras ej