Make it happen - Mars #9

0kommentarer

Efter helgens kräksjuka blev jag igår så otroligt sugen på mat och när jag satte mig ner för att skriva inhandlingslista utifrån v3 i min Kick-start var det ingenting som lockade. Jag ville ha riktigt god mat, varje dag!! :) Så veckans kostschema är något ändrat - helt klart till det smaskigare... Idag stod det t ex köttfärslimpa på menyn. Är det inte lite knasigt vad man kan bli sugen på konstiga grejer ibland?!
 
Dagens matintag:
Frukost: Havregrynsgröt, äppelmos, lättmjölk, ett glas vatten
Mellanmål: 100g minikeso, 60g blåbär, vatten
Lunch: Ljummen laxsallad med mathavre (världens godaste sallad!), vatten
Mellanmål: 1 bit proteinmorotskaka, latte
Middag: Köttfärslimpa á la WoS, lite potatis, sås, kokta morötter, sallad, vatten
 
Det har varit ännu en dag med kanonväder. Jag bytte om till träningskläder direkt imorse eftersom jag insåg att gör jag inget direkt på förmiddagen kommer det inte bli av överhuvudtaget. Man kan räkna minuterna dottern (och mamman) har sovit i natt. Hon somnade först ordentligt vid 6.30 imorse, så efter ha lämnat storebror på dagis kändes sängen oooootroligt lockande. Men, så fort dottern vaknade till liv vid 9 blev det ett snabbt mellanmål och sen ut med vagnen på en 55-minpromenad. Jättehärligt! Sen blev det en rejäl middagslur efter lunch för mig istället...
 
Blev inspirerad av Sanna att köra ett 300 reps-pass. Tog tillfället i akt och passade på att köra i badrummet medan barnen badade nu ikväll. Jag hann inte alla repitioner innan en av dem tröttnade, men lite grann blev det i alla fall!
 
Dagens pass:
65 squats
65 russian twist
50 dynamiska plankor
dagens träning, kostdagbok, träningspass,

Kommentera

Publiceras ej