Dag 3 - Kostdagbok

0kommentarer

Lite tråkigt att det ska fallera redan dag 3, när jag var fast besluten om att inte avvika från kostprogrammet mer än vid enstaka planerade tillfällen. Men vi fick spontanbarnvakt och kände att vi var tvugna att passa på att gå och äta. Kan man räkna de barnfria kvällarna under ett år på ena handen så måste man ta tillfället i akt att hitta på något kul. Valde dock medvetet bort både alkohol och de fantastiska efterrätterna och känner mig nöjd med det. Det gick ingen bra film på bio så vi hyrde med oss en hem istället. Då "unnade" jag mig även en påse godis. Kanske borde jag skippat det, jag vet inte. Men jag njöt av mig påse och hade inte dåligt samvete dagen efter, så det känns helt ok ändå! :)
 
Dag 3 
Innan träning: Banan- och jordgubbssmoothie (109kcal)
Frukost: 100g lättkvarg, 200g lättyoghurt, 40g Pauluns supermüsli (301kcal)
Mellanmål 1: 0,5 grahamsfralla, 2 skivor ost (127kcal)
Sen lunch: Räksallad ute (ca 500 kcal)
Middag: Middag ute, dock utan alkohol eller efterätt
Övrigt: ca 300g lösgodis
kostdagbok,

Kommentera

Publiceras ej