Dag 11 - Första formcheck

1kommentarer

Imorse var det dags att kolla formen. Vägning och mätning - pulsen skippar jag, för det tycker jag är så svårt att ta. Det är sällan jag är i viloläge på morgonen, man väcks ju alltid av barnen och får flyga upp ur sängen för att hämta så de inte väcker varandra.
 
Jag hade stora förväntningar eftersom jag tycker mig ha följt kosten riktigt bra (bortsett från de två frimiddagarna jag haft) och inte missat en träning. Jag ser och, framför allt, känner resultat. Minst 2kg borde jag ha gått ner! Fruktansvärt besviken noterade jag en minskning av 0,8kg på 10 dagar. Är det ett skämt, eller? Blä på vågen och tummen upp för måttbandet istället. Man ska inte stirra sig blind på vågen, visst. Men nog var det lite väl taskig utdelning efter 10 dagars slit?
 
Resultat efter 10 dagar:
Vikt: -0,8kg
Midja: -1cm
Mage (tjockaste delen) : -4cm
Rumpa: -2cm
WoS, formcheck,

1 kommentarer

Åsa

11 Aug 2013 22:01

Hej! Har också tagit nya tag! -5 kg till jul är målet:) Kul att följa dig! 0,8 tycker jag var toppenbra men vet känslan... Man vill ha meeeeer!;)
Kämpa på!/Åsa

Svar: Härligt Åsa, det kan vi ha som gemensamt mål! Heja heja oss!! :)
superform.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej