Dag 19 - Skam den som ger sig

0kommentarer

Nu är jag inne på dag 19. De första 10 dagarna gick som en dans och jag kände mig odödlig, haha! Den senaste veckan däremot, har varit fruktansvärt jobbig mentalt. Det har resulterat i några dagar då jag skippat träningen, jag har släppt kostschemat och även ätit mindre bra alternativ. Jag har inte fört kostdagbok, därav inga uppdateringar på bloggen heller... Det är tråkigt att det ska behöva bli så bara för att det dyker upp något som tar ens energi på annat håll.
 
Nu blickar jag dock framåt och fokuserar på de sista 10 dagarna. Kan de bli lika bra som mina första så vore det toppen! Har idag köpt gymkort också för att motivera lite extra till träningen. Börjar bli riktigt tråkigt att springa samma runda varje dag samt att inte kunna öka vikterna såsom jag vill. Nästa vecka ska dottern vara inskolad på förskolan, så då borde jag ha kunna ta mig till gymmet på dagen. Great!! :)

Kommentera

Publiceras ej