Kvällstankar

0kommentarer

Introkurs i Kettlebell imorgon! Ska bli SÅ kul och förmodligen en liten nytändning! Gillar jag det så beställer jag några klot och sätter igång på stört...

I säng i tid idag så jag är riktigt laddad och utvilad imorgon. Tre timmars träning - det var inte igår direkt!! :)

Är lite uppspelt dock så jag har svårt att somna. Ligger och spånar lite på nästa veckas träningsschema... Gissar att jag inte kommer kunna röra mig på måndag, så veckan börjar förmodligen med en vilodag. :) När jag läste att Sanna skulle köra WoS-pass igen blev jag också lite sugen, så frågan är om det inte blir tre sådana pass i veckan. Och får jag köpt Kettlebells vill jag köra något sådant pass såklart! Och kanske ett lugnt yoga-inspirerat pass när vi Spa-ar torsdag-fredag. Och så vill jag sätta ihop ett nytt TRX pass, nu när jag kommit igång med det. Och så har jag ju det effektiva "10-15-20-25-30"-passet från ettbattredu.se. Och mina Iphone-appar... Hmm, ja ni förstår. Inte lätt att somna...

Kommentera

Publiceras ej