Shopping!

1kommentarer

Blev en tur till Frölunda Torg medan städerskan var här i förmiddags. Hade en 20%-kupong på MQ som jag tänkte att jag skulle använda. Behöver vårjacka och i nio fall av tio är jag alltid för sent ute så min storlek är slut.
 
Jag har varit och kännt och klämt på en skinnjacka i MC-modell ett antal gånger, jag provade den en gång på skoj och kände mig väldigt smal i den. Sen dess har den liksom hamnat på önskelistan, haha! Det är dock inte en superanvändbar jacka, jag hade behövt komplettera med en annan också - typ trenchcoat.
 
Det blev en lyckad shopping tur, jag kom hem med 2 jackor, en kavaj, en topp och ett scarf! Och blev dryga 3000kr fattigare! (Men är det inte fantastiskt att man kan få så mycket för tre papp, jag menar två jackor och lite annat smått och gott?!) Nöjd med storlekarna är jag också; S i toppen, 38 i skinnjackan och kavajen och M i tenchcoaten.
 

1 kommentarer

Åsa

19 Feb 2013 18:52

Wow så fina grejer! Vill ha allt det! Mycket bra köp och perfekt att köpa fler grejer på en gång som passar ihop då känns det som man har en helt ny garderob!
Hoppas du får en bra vecka trots förkylning.
Hälsningar Åsa

Kommentera

Publiceras ej